Letras Web
Shania Twain

Shania Twain

Shania Twain tem o estilo Country e suas músicas de sucesso são: "You're Still The One (tradução)", "Man! I Feel Like a Woman (tradução)", "From This Moment On (tradução)".

24.138 acessos

Todas as Letras

  1. (Don t Gimme That) Once Over
  2. (Don t Gimme That) Once Over (tradução)
  3. (If You're Not In It For Love) I'm Outta Here!
  4. (If You're Not In It For Love) I'm Outta Here! (tradução)
  5. (Wanna Get To Know You) That Good!
  6. (Wanna Get To Know You) That Good! (tradução)
  7. Ain't No Particular Way
  8. Ain't No Particular Way (tradução)
  9. All Fired Up, No Place To Go
  10. All I Want For Christmas Is You
  11. All I Want For Christmas Is You (tradução)
  12. All In All
  13. Amneris' Letter
  14. Amneris' Letter (tradução)
  15. Any Man Of Mine
  16. Any Man Of Mine (tradução)
  17. Because Of You
  18. Bite My Lip
  19. Black Eyes, Blue Tears
  20. Black Eyes, Blue Tears (tradução)
  21. Blue Eyes Crying In The Rain
  22. Blue Eyes Crying In The Rain (tradução)
  23. Breathe
  24. Breathe (tradução)
  25. C'est La Vie
  26. C'est La Vie (tradução)
  27. Coat of Many Colors
  28. Coat of Many Colors (tradução)
  29. Come On Over
  30. Come On Over (tradução)
  31. Crime Of The Century
  32. Crime Of The Century (tradução)
  33. Cuando
  34. Dance With The One That Brought You
  35. Dance With The One That Brought You (tradução)
  36. Don't
  37. Don't (tradução)
  38. Don't Be Stupid (you Know I Love You)
  39. Don't Be Stupid (you Know I Love You) (tradução)
  40. Don't Give Me That Once Over
  41. Don't Give Me That Once Over (tradução)
  42. Endless Love (feat. Lionel Richie)
  43. For The Love Of Him
  44. For The Love Of Him (tradução)
  45. Forever And For Always
  46. Forever And For Always (tradução)
  47. Forget Me
  48. Forget Me (tradução)
  49. From This Moment On
  50. From This Moment On (feat. Backstreet Boys)
  51. From This Moment On (feat. Backstreet Boys) (tradução)
  52. From This Moment On (tradução)
  53. God Ain't Gonna Getcha For That
  54. God Ain't Gonna Getcha For That (tradução)
  55. God Bless The Child
  56. God Bless The Child (Extended Version)
  57. God Bless The Child (Extended Version) (tradução)
  58. God Bless The Child (tradução)
  59. Goodbye's (The Saddest Word)
  60. Got A Hold On Me
  61. Got A Hold On Me (tradução)
  62. Half Breed
  63. Half Breed (tradução)
  64. Hate To Love
  65. Hate To Love (tradução)
  66. Home Ain't Where His Heart Is (Anymore)
  67. Home Ain't Where His Heart Is (Anymore) (tradução)
  68. Home Now
  69. Honey, I'm Home
  70. Honey, I'm Home (tradução)
  71. How Do I Live
  72. How Do I Live (tradução)
  73. I Ain't Goin Down
  74. I Ain't Goin Down (tradução)
  75. I Ain't Gonna Eat Out My Heart Anymore
  76. I Ain't No Quitter
  77. I Ain't No Quitter (tradução)
  78. I Lost My Heart When I Found You
  79. I Lost My Heart When I Found You (tradução)
  80. I Won't Leave You Lonely
  81. I Won't Leave You Lonely (tradução)
  82. I'm Gonna Getcha Good!
  83. I'm Gonna Getcha Good! (tradução)
  84. I'm Holdin' On To Love (to Save My Life)
  85. I'm Holdin' On To Love (to Save My Life) (tradução)
  86. I'm Jealous
  87. I'm Jealous (tradução)
  88. I'm Not In The Mood (To Say No)!
  89. I'm Not In The Mood (To Say No)! (tradução)
  90. I'm Alright
  91. If It Don't Take Two
  92. If It Don't Take Two (tradução)
  93. If Walls Could Talk
  94. If You Wanna Touch Her, Ask!
  95. If You Wanna Touch Her, Ask! (tradução)
  96. In My Car (I'll Be The Driver)
  97. In My Car (I'll Be The Driver) (tradução)
  98. Is There Life After Love
  99. Is There Life After Love (tradução)
  100. It Only Hurts When I'm Breathing
  101. It Only Hurts When I'm Breathing (tradução)
  102. It's Alright
  103. Juanita
  104. Juanita (tradução)
  105. Ka-Ching ! (Pop Version)
  106. Ka-ching!
  107. Ka-ching! (tradução)
  108. Leaving Is The Only Way Out
  109. Leaving Is The Only Way Out (tradução)
  110. Let's Go!
  111. Let's Kiss And Make Up
  112. Life's About To Get Good
  113. Light Of My Life
  114. Love
  115. Love (tradução)
  116. Love Gets Me Every Time
  117. Love Gets Me Every Time (tradução)
  118. Love Is A Rose
  119. LUV Eyes
  120. LUV Eyes (tradução)
  121. Man! I Feel Like a Woman
  122. Man! I Feel Like a Woman (tradução)
  123. More Fun
  124. Nah!
  125. Nah! (tradução)
  126. No One Needs To Know
  127. No One Needs To Know (tradução)
  128. Party For Two
  129. Party For Two (tradução)
  130. Poor Me
  131. Raining On Our Love
  132. Raining On Our Love (tradução)
  133. Rhythm Made Me Do It
  134. Rock This Country!
  135. Rock This Country! (tradução)
  136. Roll Me On The River
  137. Send It With Love
  138. Send It With Love (tradução)
  139. She´s Not Just a Pretty Face
  140. She´s Not Just a Pretty Face (tradução)
  141. Shoes
  142. Shoes (tradução)
  143. Soldier
  144. Somethin' About The Way You Look Tonight
  145. Somethin' About The Way You Look Tonight (tradução)
  146. Still Under The Weather
  147. Still Under The Weather (tradução)
  148. Superstition
  149. Swingin' With My Eyes Closed
  150. Thank You Baby! (For Makin' Someday Come So Soon)
  151. Thank You Baby! (For Makin' Someday Come So Soon) (tradução)
  152. That Don't Impress Me Much
  153. That Don't Impress Me Much (tradução)
  154. The Heart Is Blind
  155. The Heart Is Blind (tradução)
  156. The Will Of A Woman
  157. The Woman In Me (Needs The Man In You)
  158. The Woman In Me (Needs The Man In You) (tradução)
  159. There Goes The Neighborhood
  160. Today Is Your Day
  161. Today Is Your Day (tradução)
  162. Two Hearts One Love
  163. Two Hearts One Love (tradução)
  164. Up!
  165. Up! (tradução)
  166. Waiter! Bring Me Water!
  167. Waiter! Bring Me Water! (tradução)
  168. We Got Something They Don't
  169. What A Way To Wanna Be!
  170. What A Way To Wanna Be! (tradução)
  171. What Made You Say That?
  172. What Made You Say That? (tradução)
  173. Whatever You Do! Don't!
  174. Whatever You Do! Don't! (tradução)
  175. When
  176. When (tradução)
  177. When He Leaves You
  178. When He Leaves You (tradução)
  179. When You Kiss Me
  180. When You Kiss Me (tradução)
  181. Where Do You Think You're Going
  182. Who's Gonna Be Your Girl
  183. Whose Bed Have Your Boots Been Under?
  184. Whose Bed Have Your Boots Been Under? (tradução)
  185. Wild And Wicked
  186. Wild And Wicked (tradução)
  187. You Can't Buy Love
  188. You Lay A Whole Lot Of Love On Me
  189. You Lay A Whole Lot Of Love On Me (tradução)
  190. You Needed Me (feat. Anne Murray)
  191. You Needed Me (feat. Anne Murray) (tradução)
  192. You Shook Me All Night Long
  193. You Shook Me All Night Long (tradução)
  194. You Win My Love
  195. You Win My Love (tradução)
  196. You're Still The One
  197. You're Still The One (tradução)
  198. You've Got A Way
  199. You've Got A Way (tradução)

Pela Web