Letras Web
Ahmad Belvin

One Night Stand

Ahmad Belvin

4 acessos

Oh oh oh oh oh oh

I take ships overseas i rock central babe
Right booties niggas they know they gonna pay
No matter where i go these females gonna say
Bring it back, bring it back, bring it back.

Met a ..mamy she know she don't play
Model take sheep she screaming my name
No matter where i go they're screaming baby
Bring it back, bring it back, bring it back.

She ain't trippin around .. ask me what i'm doing tonight
She ..muse when i've seen her
And middle thing skirt me to sweet her
I wanna pick her up outside
Maybe we should go for a ride
I asked her what she wanted for the night
She looked me in my eyes and ..

[Chorus]
Shawty want that one night stand
She don't do this all the time
She know she so fine
'cause she need that one night stand
She already got a man can do it like i can
Gotta have that one night stand
Tryin to take her to the crib
She know what it is
Cause she need that one night stand
I'ma make her body but
When i took her to the top
Make it scream right ohoh oh oh oh
Oh oh oh oh oh oh ...

She ain't trippin around .. ask me what i'm doing tonight
She ..muse when i've seen her
And middle thing skirt me to sweet her
I wanna pick her up outside
Maybe we should go for a ride
I asked her what she wanted for the night
She looked me in my eyes and ..

[Chorus]
Shawty want that one night stand
She don't do this all the time
She know she so fine
'cause she need that one night stand
She already got a man can do it like i can
Gotta have that one night stand
Tryin to take her to the crib
She know what it is
Cause she need that one night stand
I'ma make her body but
When i took her to the top
Make it scream right ohoh oh oh oh
Oh oh oh oh oh oh ...


Top Letras de Ahmad Belvin

  1. Name In The Stars
  2. Omg
  3. Batman
  4. Braille
  5. Critical Condition
  6. Nightlife
  7. Bus Line
  8. Super Sorry
  9. Trophy Girl (feat. T-Pain)
  10. One Night Stand

Pela Web